Hanımlar herkese iyi akşamlar. Biraz özel olacak ama kontrolüme daha var görünce aklıma takıldı. Banyo yaparken fark ettim vajina girişini kapatan böyle deri gibi hafif beyaz birşey var. Ikınır gibi olunca daha çok belli oluyor. Herşey normal şuan bebeğimin sağlığı vs. Vajinada bir sorun olsa muayenede belli olurdu dimi ? Başına böyle birşey gelen oldu mu ?