Sehnur benim 2. Hamileliğim. Benim sıpa da sürekli hareket halinde. Aşırı hareketli. İlk gebeliğimde böyle değildi. Doktorum da çok hareketli olduğunu söyledi ve ekledi hareketli bebek iyidir, sağlıklıdır. Hareketsiz olmasındansa, hareketli olması daha iyi dedi.