Tüm anne adaylarına iyi akşamlar hanımlar 🙏🏻
eğer gebeysem bu ikinci gebeliğim olucak ve çok garip duygular içindeyimm 22agustosa kdr hep korunduk fakat o gün korunmadık adetim en son 7 ağustosta başladı ve bugn deli gibi miğde bulantım ve kusmam var 🤷🏻♀️ Eşimle ya bebiş se diye birbirimize baktıkkkk 😀😀 bana sabah git kan ver diyor acaba çok mu erken yoksa tam zamanı mı bana bi akıl verin lütfen