Canım ben tüp bebekle hamile kaldım 12 hafta kullandım tüp bebek doktorum artık keselim çünkü aşırısıda zararlı demişti yavaş yavaş bıraktırdı erken doğum riskim var belki son 3 ay kullanırım yine doktor tavsıye ederse ama onun dısında aşırı da kullanmamak lazımmıs