Tatatatamm Merhaba herkese 2 gün önce hafif kanama geldi hemen acile gittik ebe alttan muayene etti nişanın gelmiş dedi. Doğumunda yakın zamanda dedi ama ne zaman bilemiyoruz tabi 😊bide ilk gebeliğim heyecanlıyım merakla bekliyorum 😃 sizinde başınıza bu durum geldi mi kızlar geldiyse kaç gün sonra doğumunuz oldu
teletabi Tatatatamm geldi kuzum🙈zaten tek belirtim nişandı benim. 9 gün sonra oldu doğumum benim. Ama herkeste farklı oluyor. 🦋
Gonul_enes Tatatatamm geldi evet 34 haftamda nisanim geldi, haftam 36 olmadigi icin doktoeum progestanla yatirdi, 15 gun, hapi biraktim 3 gun somra dogdu kizim 36+5 de,2900 50 cm kuveze girmedi
yaseminan Tatatatamm ben aynı durumu yaşadım nişandan 1 hafta sonra suyum gelerek doğumum başladı nişanım geldiğinde 4 cm açıklığım vardı doktor eve git bu açıklıkla doğum uzun sürer dedi 1 hafta sonunda suyum geldiğinde 5,5 cm açıklıkla doğuma alındım
Ayzeykar Gonul_enes bende 34+2 yim haftaya kontrole gidicez hep merak ediyodum erkrn doğurup küveze girmeyen bebek var mı diye normal miydi sezeryan mı ?
Tatatatamm yaseminan Senin nişanın geldiğinde açılman varmış yine benim 1 cm bile değil 😊 bakalım ne zaman gelecek bebişimiz bekliyoruz
yaseminan Tatatatamm suquat yapıp merdiven inip çıkma ve hergün sıcak suya oturma açılmanı artıracaktır
shinemuu Tatatatamm Bene ara ara şeffaf sümüksü akıntı geliyor. Bugğn geldi hatta ama öyle çok miktarlarda değil nişan mıdır acaba bilemiyorum.
Gonul_enes Ayzeykar vala ben suniyi yasamadan once oyle bi korkum yoktu.. 2 si normal ve suniyle dogdu..her dogum farkli korkma, bizzat yasa kendin sahit ol arkadasim
Bernamelis Defnemom birşey sormak istiyorum bilmiyorum ilk gebeliğim kusura bakmayın 🤦♀️Acaba nişan nasıl birşey Benin bugün geldi sanırsam emin değilim ama gece yatmadan önce iç çamaşırda sadece bi kahverengi leke gördüm toplu iğne ucu kadar sabahda sümüksü çok çok az berrak birşey farkettim acaba nişan o mu yani illa kanlı vs pembe mi olması lazım