Bebegimicin1 Hemsireanne7979 doktorum bana 2 saat boyunca hiç hissetmezsen yada azalma olursa beklemeden gel demişti
Mihriban_27 Bebegimicin1 tatlı bişeyler yeseniz sol tarafınıza yatsanız 5 dk ben genelde hissetmeyince öyle yapıyorum oynuyor benim 3 saat oynamadığı da oluyor içinizi ferah tutun belki yorulduysanız oda yorulmuştur
Serpilbb Bebegimicin1 ben hissetmediğim zaman karnımla oynardım dürter uyandırırdım kaç haftalıksınız
mutlugebeee Bebegimicin1 tatlı bir şeyler yiyip bol su içip solunuza uzandınız mı? Ya da sırt üstü benimki sırt üstü daha çok hareketleniyor bir de öyle deneyin umarım hemen hareket eder🙏🏼
26z25a04f İki gun once bende gece boyu hissetmedim endişelendim çünkü genelde gece çok hareketli oluyolar ama Sabah yemekten sonra oynamaya başladı çok şükür inşallah sizinde oynar canim
Roseee9 Bebegimicin1 kaç haftalık? Ben de 38 2 deyim bugün çok cansız gibi. Nadiren hareket ediyor. Her gün karnımdan çıkacak gibiydi