HacerYrdnsvn5- Iyi akşamlar 14. Haftadayım, biraz zorlayarak ev isi yaptım. Şuan kalçamda bir ağrı var ve bacağımın üzerine basamıyorummm 😢🙄 ne yapsam bilemedim…
Elika0 Sıcak duş al sonrasında masaj yapsın eşin. Birkaç gün ağır iş yapma bol bol dinlen. Geçmiş olsun
HacerYrdnsvn5- Elika0 onu yaptım masaj yaptıkça iyi yatarken de sıkıntı yok ama ayağı kalkınca felaket bir ağrı giriyor 😒 çok tesekkur ederim yjne yaparim
HacerYrdnsvn5- 4438bebegim yatarken sıkinti yok yukarda da tutuyorum dediğiniz gibi aması var 😔☹ ayağı kalkinca çok kötü oluyor. Insallah tesekkurler 💜