TubaSerinkaya canım o kadar ilerisini alma bence çünkü ablamın kızı kilo olarak zayıftı boy olarak uzundu aylarıyla hep uyumsuz gitti görümcemin kızı 1 yaşını bitiricek o kadar minyon minik bişey ki geçen sene mayısta bi tşört bi jean almıştık biz bu sene hala onları giyebiliyo 😇 ben doktoruma sordum ortalama 3500 doğar ilk 1 ay inanılmaz oluyolar hemen büyüyolar dedi ama sonra kilomu alacak boyumu uzayacak bilmediğimden ben hiç almadım canım ilerisi için 🙏🏼