Merhaba anneler 40+3 artık bu haftasonu gelmediği için bizim sıpa yarın sabahtan yatışım yapılacak suni ile ,2. Doğumum psikolojik olarak biraz üzgünüm anlam veremediğim bi garip ruh halindeydim açıkçası kimsemiz yok farklı şehirdeyiz eşimin işinden dolayı arkadaşlar var yardımcı olacak aileden benim annem gelemiyor Kayınvalidem yaşlı ve rahatsız sadece eşim ve 3 yaşında bi oğlum daha var onları düşünerek güç alacağım Allah’a sığınacağım inşallah hepiniz içinde dua edeceğim Rabbim cümlemizin evladını sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin, pozitif su gibi bi doğum hikayesi bende yazabilirim sağlıkla inşallah 🙏🏻