MerveYeilyurtahin Selinnar 9+5 günlüğüm. Çarşamba günü kanamam oldu bugün çıktım hastaneden. Olabiliyomuş evet riski de var çok şükür durdu ama benim. Daha erken de olabiliyomuş 4.ayda olan tanıdıklarımda var.
Nursen Selinnar bende de lekelenme oldu 6haftalikken progestan ilac verdi gunde 2 kere kullaniyorum. Suan 8 haftaligiz lekelenmem yok cok sukur
Defnebebek Bende 18 haftalik hamileyim gecen hafta oldu kanamam simdi lekelenme devam ediyor olabilir dedl dr um yatis verdi
KBOzturk Ben 7+5 günlüğüm kahverengi kanamam oldu progestan kullandım hamd olsun geçti 2gündür gelmiyor
Meltem23 Bende 6 haftalığım, kahverengi lekelenmem oldu ,bir tane iğne ve progestan verdi, herhangi bir sorun yok dedi doktor, olabiliyor sanırım bu haftalarda özellikle, bolca dinlenmek lazım, bende herhangi bir sorun olmadığı halde doktor dinlenmemi önerdi