ozlemdenizege Merhaba benim 3.gebeligim ilkler.erkek cin takvimine gore tutmustu buda kiz.diyor ama dogruluk.nedir.acaba ilkler tutdu bu da tutar mi 😊tabi once saglikli olmasi
Nesossssss ozlemdenizege ben direkt Çinli komşuma sordum🙈(kendisi baya da mistik biridir 😂) onların bu takvimden haberi bile yok😂 cinsiyeti belirlemek imkansız ama doğum yılına göre karakter analizi yapıyoruz dedi☺️
GaMzeshn ozlemdenizege benimde ilk ikisi erkek Çin takviminde de erkek çıkmışlardı şimdi yine hamileyim Çin takvimi Kiz diyor 14+3 te doktor yüzde seksen Kiz dedi benimki tuttu gibi duruyor😊 Umarım sizinde tutar