Gul-42 ya bazen forumdaki annelerin paylaşımlarına göz atıyorum aynı haftalarda olan bi çok anneyle bazı özelliklerimiz uyuyor bazıları bende yok bile ☺️ Demekki herkesin bünyesine özgü bi durum , minişlerimiz sağlıcakla gelsinler de gerisi sıkıntı değil 🥰