Meyrammmm44 Merhabalar tam olarak anne agrialrdan ne zaman kurtulacak yani ilk. Üç ay zor sonrasında ağrılar azalır gibi yazılar okudum deneyimleyen anneler bzide rahatlar mıyız
ilkgozagrimhavinim Meyrammmm44 ikinci 3 ayda ağrılarım en aza indi. Kalmadı hatta. Son 3 aylık dönemdeyim, ve ilk trimesterdaki ağrılarda neymiş diyorum.. Bebek büyüdükçe ağrıların şiddeti ve bölgesi artıyor malesef 🤷🏼♀️
Aysegul9371 Meyrammmm44 18 deyim yine karın ağrım bel ağrım ara ara kasik ağrım devam ediyor bacak ağrısı da eklendi. Hiç geçmedi diyebilirim
Elika0 Benim 4 haftalıkken kasık ağrısı olmuştu öyle anlamıştım hamile olduğumu.. sonrasında hiç ağrım olmadı kişiden kişiye değişiyor sanırım. Sağlıkla gelsin 🙏
ilkgozagrimhavinim Meyrammmm44 korkutmak için söylemedim kız🙈 ama son 3 ayda “nasılsa az kaldı” avuntusu oluyor. Daha katlanılır yani. Rabbim isteyen herkese nasip etsin, kucağımızı boş bırakmasında insan katlanıyor her şekilde. Sağlıkla gelsin yavrularımız🙏🏻🤍
Meyrammmm44 Aysegul9371 kadınlar dünyada ki en mükemmel yaratılıslardan öyle mucizevi ki her şey bazen olacakları hayal ederken öyle mutlu oluyorum hayret ediyorum ki.tum ağrılar bize Allah’ın armağanı sanırım ve ne zor kadın olmak bütünüyle…
Aysegul9371 Meyrammmm44 kesinlikle öyle. Hayal edilen şeyler güzel olmasa bu ağrılar sancılar asla çekilmez :)