kelestugce valla ben 38 haftalikken , kaynanamlar hacdan cok guzel hurma getirmisti, yedikce yiyesi geliodu insanin. Bende tabi ilmiorm hurmanin digumu baslatacagini. Ben kacgun boyunca canim tatli istedikce hep yedim, hemde sayisizca yedim. Sonra bi kac gun sonra sabah beşte bi an uyandim, baktim ki uzerim islak. İlk once altima mi kacirdim die tereddut ettim ama çiş degildi yani belliydi. Hemen hasta eye gittik, doktir bakti ki suyum gelmis dogum baslamis. Yani hurma ye bol bol