Merhabalar benim sağ kasığımda agrı oluyor idrar var gibi oluyor kasığıma agri giriyor ama fazla idrar gelmiyor. Enfeksiyonda çıkmadı bir önceki gebeligimde de öyle olmuştu dusuk yapmistim o yüzden endiseleniyorum baskı mi yapıyor acaba ? Doktoruma da sordum cevap bekliyorum acaba rahim büyüdüğü için mi agr i oluyor siz bu kadar erken haftalarda boyle bir şey hissettiniz mi?