Merhaba Hanımlar.Malatya kadın doğum hastanesinde yakın zamanda doğum yapmış kimse var mı? Yada kontrole giden ? 32 haftalık gebeyim henüz hiç gitmedim. Özellerde doğum ücreti gereksiz derecede pahalı. Bir yandan da devlet hastanesinden çok korkuyorum (ilk gebeliğimdeki acil vakalarından ötürü). Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim…