Ozseee Ablam o şekilde hamile kalmış. Yeğenim 2,5 ay sonra Tam 2 yaşında olacak. Benimde polibim vardı. Bende 3 ay denemiştim. Ardından havuç ve incir kürü yapmıştım. Gebe kaldım fakat sağlıksız gebelikti. Kürtaj olmak zorunda kaldım. Kürtajdan sonra yine yaptım olmadı. Muhtemelen vücudum daha toparlamıştı. Tam 7 ay sonra tekrar gebe kaldım. O sırada ovülasyon testi almıştım yumurtlama ve çatlama günlerini takip etmek için. Rabbim en kısa zamanda sizede sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲