son 2 haftaya kadar vücudum asla ödem yapmıyordu. ama şu an ellerimi oynatmak bile bir işkence eklem yerlerim ağrıyor parmaklarımı oynatırken zorlanıyorum.. sizde de oluyor mu? çözüm bi çaresi var mı ?
Hafta içi evi taşıyacağız iş yapmam gerek en önemli zamanlarımda bu ödem çok kötü oldu dua edin bana lütfen 🥺😣