Kızlar merhaba , 28+4 haftadayım. Plesanta previa durumum var ve gün içinde bebek sağ tarafa toplanıp sertleşiyo. Ama çok uzun sürmüyo bu durum WC ye gidiyorum hareket ediyorum hemen geçiyo. Saat tuttum düzenli olmuyo. Bazen 2 saatte bir bazen 10 dk ara ile düzensiz oluyor. Bu arada bebeğim çok hareketli çok şükür 🙏🏻 Ama korktum suyu da bol içiyorum şimdi magnezyum hapımı içtim ama doktora haber vermek gerekir mi yoksa bu olağan bir durum mu ? Başıma gelen var mı ? Teşekkürler