Herkese merhaba, iyi akşamlar 🙋🏻♀️ Bugün 27+3. Haftadayız. Çok şükür ki son bir kaç haftadır bebeğin var olan hareketlerini bariz hissetmeye başladım hatta dışarıdan da anlaşılır hale geldi. Benim sorunum şu; öyle internette yazılanlar ya da konuştuğum insanların dediği gibi saatlik düzenli ölçebileceğim hareketler hala yok. Yani bir an çok güçlü hareket ediyorsa ve hissediyorsam 4-5 saat belki daha da uzun hiç hareket olmuyor. Kaygım öyle artıyor ki yüksek sesli müzik açıyorum, soğuk su, çikolata ve sola uzanmayı da deniyorum ama yine de kuvvetli bi etkisi olmuyor 😢 doktor 26. Haftada kontrole gittiğimizde makat geliş demişti pozisyona acaba pozisyonuyla mı alakalı bebeğin? Ya da hamileliği böyle geçen var mıdır? Kötü bir şey olsa hisseder miyim? Bana kalsa acile, doktora oraya buraya gideceğim anında ama eşim hep sakin olmamı söylüyor onunla da gerildik sırf bu konudan 😬