Oznurcakir Merhaba evcil kedisi olup kisirlastiran var mı . Hangi mamayı öneriyorsunuz malum fiyatlari çok pahalı en uygun hangisi acaba felica 280 den başlıyor 🤦
Xxxseliiiin Oznurcakir iki kedim de kısır maalesef uygun mama yok kısırlaştırılmış olanlarından sağlıkları için mecbur alıyoruz
ilkgozagrimhavinim Oznurcakir benim kedim kısır erkek. 3,5 yaşında. Erkek kısır kedilerde bi zaman sonra idrar yolları tıkanıyor malesef. Bizde onu yaşadığımız için urinary mamaya geçtik. Reflexin urinary mamasından alıyorum ben. 1,5 kg ı 50 küsür tl. 1 ay gidiyor.
guzellanne Oznurcakir biz pro plan kısırlaştırılmış mama yada n&d ama fiyatları çok yüksek. İki kediye 10 kilo mama bir ay anca gidiyor 🤦♀️🤦♀️ uygun fiyatlı olması önemli değil canım içeriği önemli kilo almaya meyilli oluyorlar kısırlaştırmasan sonra o yüzden tahılsız et oranı yüksek mamalar tavsiye ediliyor kısır kedilerde 😊
Avokado Oznurcakir felicia kullanıyordum ama tüyleri çok dökül eye başladı, mecbur değiştirdim royal canin aldım. Pahalı evet ama 15 kiloluk paket alınca kilo başına daha uyguna geliyor
Oznurcakir Avokado banada o önerildi ama tüy dokuyorsa orda sorun zaten yeterince tüy dökme problemimiz var . Dr shaccin önerildi tahıllı somonve ton balıklı olanindan
Dilekcnkn Oznurcakir Biz normal alıyoruz valla kısırlaştırılmış kedi maması değil yani uzun bir ara proplan aldık şu an kullandığı proline
osm Oznurcakir İki yaşına girmek üzere olan oğlum var kısır çok fazla mama denedik. hem tüy dökmesini azaltan hemde iştahla yediği kuru mama whiskas tavuklu - yaş mama ise whiskas tavuklu veya balıklı..
Oznurcakir Bazı kısır mamalar ilerde idrar yolu enfeksiyonu oluyormuş felika hepsinden iyi denildi bende birwz yuksek bulunca fiyatını 🤦 dediğiniz mamalara bakacak kedim 1 yaş 3 aylık
4438bebegim Ben oğluşuma performans alıyorum 80 lira 2kg su geçen ay açık aldık almaz olaydım evde tüy ler uçuyor bitmiyor perişanım
milayerli Oznurcakir bir vet hekim öğrencisi olarak pro plan önermiyorum.. hills kısır mama alırsanız daha sağlıklı olacaktır ben kendi kedime onu alıyorum 😊
milayerli Oznurcakir fazla kış gelmeden tuylerini tıraş ettirebilirsiniz ama kışın asla yapmayın bunu. Kışında haftada 3-4 defa taramak veya hergun taramak yardimci olacaktır. Eğer dökülmeye devam ederse çinko eksikliğinden olabilir
4438bebegim milayerli biz çok muzdaribiz artık başkasına vermeyi düşünüyoruz kediyi hem çok fazla tüy döküyor hemde kötü bir koku yaymaya başladı yıkadığım zaman azalıyor ama ellerimiz yemeklerimizi hep kedi kılı perişanız
Oznurcakir milayerli çıplak kalınca da çok çirkin oluyor 🤦😁en iyisi sürekli taramak hoşuna da gidiyor aslında