23 haftada ağrım başladı ağrı sancı aşırı kasılma, elimle göbeğimi tuttuğumda bile ağrıyordu, aynı gece kanama oldu, hastaneye gittim bebek iyi, akşama kadar serum yedim iğne ilaç ve tedavi yazdı doktor iki hafta sonra gel dedi((( bu gün biraz azaldı ağrılar İnşaAllah bir şey olmaz ama herkes bu haftalarda oluyormuş dedi bilmiyorum ben çok korktum ağlıyordum korkudan (((