Tgcbbrdmr benimde 1 saat sonra sehir hastanesinde randevum var tamamen şans eseri normalde takipçi oldugum bir doktor var ozel hastaneye gidiyorum ama cok oneriyorlardi sehir hastanesini eger doktorumdan memnun kalırsam sehir hastanesine devam edeceğim ama eşleri almama konusu inanilmaz gıcık bir konu eşler bizlerden daha meraklı gormek istiyor haliyle ozel hastanelerde boyle bir problem yok benim anlayamadığım zaten adı üstünde esin bu adamla aynı yatakta yatiyosun veya bu adamdan buluşacağıni düşünüyorlar ise bizi de içeriye almamaları gerekir aklim bir turlu alamiyor maalesef dediğine asiri katılıyorum alnını kasisan gercekten korona bulaşıyor