Busramazan09 Merhabalar kızlar. Öneri üzerine geçen ay şehir hastanesinde Dr. Süha Turgutalp’e gittim. Yani ilk gitmeme ragmen doktor sevecen yaklaştı. Normalde özel doruk hastanesinde Hatice taşlı’ya gidiyordum. Etrafımda cogu kişi şehir hastanesini de git gör bi dedi. Bu ay yine oraya aldım randevu suan 32 haftalığım. Ama doğumu nerede yapma konusunda cok kararsızım. Şehir hastanesinde doğum yapıp aranızda da memnun kalan mı merak ediyorum..
Busramazan09 Busramazan09 bilgi verirseniz bende çok sevinirim. Gerçekten özel mi şehir hastanesi mi kararsıızım. Bu arada ilk doğumum olucak..
Busramazan09 Busramazan09 başka yapan yapacak olan yada oraya giden varsa yorumlara yazarsa sevinirim özel mi şehir mi cok kararsızım
ENK Benim eltim şehir hastanesinde doğum yapti iki 2 ay önce çok memnun kaldı tek kisilik oda da her dakika gelip ilgilendiklerini ve odadaki yatagın doğum koltuguna donustugunu odada dogum yaptirdiklarini ve agrisiz oldugunu soylemisti
miamia23 İhtisasta yapan var mı peki? Ben cok uzagım sehir hastanesine muhtemelen ihtisasta olacak benim
Hosgeldinbebek miamia23 orada doğum yapmadım ama evime çok yakın, bi kaç kere gittim. Arkadasımın dogumunda da ziyarete gittim, eski ve kalabalık. Asistan hekim çok, açıkcası tercih etmem büyük konuşmayım ama
ecemsmom Busramazan09 evet genelde herkes memnun ben gitmiyorum özeldeyim ama mecbura kalsam giderdim tercih ederdim
Arzuaksumom Busramazan09 komşumun gelini orada doğum yaptı inanılmaz ilgililer dedi benim de gitmedi önerdi ama ben randevu bulamadım uludağ üniversitesine gidiyorum doktorumdan memnunum riskli gebelik nedeniyle orayı tercih ettim yaştan dolayı 40 yaşındayım 🤪
Melike0657 Bende esentepe hastanesine gidiyorum.doktorum gönül doyran. İlk doğumumu da onda yaptım çok memnunum. Ama niyeyse şehir hastanesine karşı bir sempati oluştu içimde normal doğum düşündüğüm için güvenilir geliyor. Fakat randevu düşüremiyorum. bir türlü. Randevu almanın bir kolay yolu var mı acaba? Bir de doğuma erkek veya bayan doktor rastgele mi giriyor seçebiliyormuyuz?bilgisi olan varsa merak ediyorum
Arzuaksumom Melike0657 seçemezsin diye biliyorum hangi dr varsa doğuma o giriyor ani doğumlarda ama doktorunuz doğum için gün veriyorsa kendisi giriyor denildi
Busramazan09 Melike0657 gece 12 ve akşam üstü 4 den sonra 182 değil de mhrs üzerinden düşünebilirsiniz. Talep açın ve 24 saat yapın talep açılınca sms ile bilgilendiriyorlar sizi hemen girip randevu alabiliyorsunuz ben öyle yaptım ondan sonra zaten hep yer açılınca doktorunuzda randevu geliyor zaten bi iki kere düşürün 32 haftadan sonra doktor kendim vericem dedi randevuyu
Mmeelliikkee Melike0657 sezaryansa drunuzla planlayabiliyorsunuz normal doğumda nöbetçi hekim gerekirse müdahale ediyor genel olarak ebeler ilgileniyor 🌺
miamia23 Arzuaksumom şehir hastanesi 1 saat uzaklıkta bana. Kestele gidebilirim ama oraya da hic gitmedim, ihtisasa göre daha iyidir diye düşünüyorum. Bir de bilgisi olan var mı daha önce hic gitmediğimiz bir hastaneye dogum anında direkt gitsek sorun olmaz herhalde
Busramazan09 Arzuaksumom umarım güzel bi şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız. Evet benimde çevremde bir iki kişi doğum yaptı cok memnun kaldığını söyledi ilk doğumum olacak ister istemez kararsız kaldım teşekkür ederim yorum için ☺️