Arkadaslar gebelik tansiyonu olupta zamaninda dogum yapan sknti yasamayan varmi ?
Nelere dikkat ettiniz ?
Benim ilk oglum erken dogdu hipertansiyondan gelisim geriligi vardi suan 15haftamdayim ecoprin kullaniyorum gebeligimin basindan beri . Korkuyorum ama tabiiki yine sknti olmasindan.
Tecrübelerinizi paylasirsaniz sevinirim :)