Kestanesekeri Selamlar herkese Belen’e tayinimiz çıktı.Devlet Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum.Devlet Hastanesi nasıl acaba kadın doğum.Yoksa özeli mi tercih etmeliyim?
ZeynepDK Kestanesekeri belende sadece sağlık ocağı var hastane için çevre ilçeleri tercih edebilirsiniz
Sinemokcu Kestanesekeri ben Antakya da defne hastanesi hulya artuc a gidiyorum 2. Hamileligim cok guvenerek gidiyorum öneririm yani
ZeynepDK Kestanesekeri bende Antakya defne hastanesi Reşat Mısırlıoğlu na gidiyorum henüz hamilelik yok tedavi görüyorum . Onun için çok fazla bir bilgim yok ama doktorumdan memnunum