Minikmucizembenimmm Hamburger yedim yine ve yine pişmanım 😢 dayanamıyorum özellikle patates kızartmasına sonra da üzülüyorum
goktugun_annesiii Minikmucizembenimmm valla canım bende yiyorum abartmadan neden pişman oluyorsun ki onu anlamadım 🤷🏼♀️😇
Aag06 Minikmucizembenimmm ye gitsin yaa ben 2 ay hergun yedim hemde kahvaltida arrtik sube alisti duzebli hergun ayni saatte getiriyordu 😂😂😂 sonra tiksindim suan gormek istemiyorum😂😂😂
Clementinee Minikmucizembenimmm ohhh afiyet olsunn sağlık olsun şifaa olsunnn bak daha dün yedim yine canım istedi😅 arada bi olur bişi olmazzz
Minikmucizembenimmm Bilinmeyen99 normalde yemek bile zararlıykan bebeğime kötülük ediyorum hissi var maalesef 😢
Minikmucizembenimmm goktugun_annesiii doktorum gebelik şekerim yüksek çıkınca bu tarz yemeklerden uzak dur demişti ama duramıyorum 🥺
gokcekocyigit07 Daha az önce topladım sofrayı, bu akşam bizde yedik 🤭 Pişman mıyım? Hayırrrr. Yine yer miyim ? Evetttttt💃💃💃
Gmzkc Minikmucizembenimmm bilip yemeniz sonra vicdan azabı mı sadece yemek yediniz niye vicdan azabı olsun ki
eylusko Minikmucizembenimmm madem yedin zevkini çıkar ohh. bende her hafta yiyorum ama kafam rahat hep 😂😂 bu hafta hem pizza hem hamburger hatta
goktugun_annesiii Minikmucizembenimmm hım anladım canım şekerim yok ondan bilemiyorum ama doktorun öyle dediyse dikkat etmek de fayda var sınırını aşmadıkça yiyebilirsin çok takma kafana yine sen 💜
Liyuzamom Minikmucizembenimmm valla yiyorum sadece kilo alıyorum bi zararı yok🤷 et çok pişmişse sorun yok yani abartmayın sonuçta zehir değil
ilkgozagrimhavinim Minikmucizembenimmm öğlen ıslak hamburger, akşam pizza yedim. Her fün yemiyoruz ya yahu işkenceye çevirmeyin hamileliğinizi🙏🏻