Bebegimicin1 Özür dilerek soruyorum kızlar açıklık anlaşılırmı doktor bakmadan 3 gündür sancı çekiyorum ve normalde klozet kullamıyorum bugun normal tuvalet kullandım ve altımda sanki genişleme açılma vardı yada bana öyle geldi belli plurmu açıklık
Yokys Bebegimicin1 anlaşılmıyor ya malesef anlasilsa keşke 😔 o his cocuk artik aşağıya baskiyi cok yaptgi icin oluyor tabi bu da acilmanin sebeplerinden ama acilma olup olmadığı anlasilmiyor
secoz Bebegimicin1 annem şey demişti bi ara kardeşinde alaturka tuvalete oturdum bi karış açıklık vardı, başı elime geliyordu demişti sonra hemen doğumu başlamış
Yokys Bebegimicin1 ayni durumdaym ben de cok kasilmam var bgn gittim açıklık degismemis 1cm hala agriyi çekiyorum ama ne zaman acilir bilemiyorum ay pat diye hizlica acilmasindsn korkuyorum
Bebegimicin1 Yokys ben gitmedim hiç sürekli erteliyorum ben gitmek istediğimde eşim olmuyor eşim evdeyken götüreyim dediğindede ağrım olmuyo şimdide hafif hfif var gidip gitmemede yine kararsızım daha 34+5 im erkenden açılma olur diye korkuyorum
Bebegimicin1 secoz perşembe normalde randevum ama gidebilirsem salı günü gitmek en iyisi acildende bakmıyoalr ki nts cçekim serum takıp gönderiyolsr
Emsare Benim de dünden beri kasık bel ağrım var ben de korkmaya başladım geçmiyor da sürekli bi ağrı 35+4 daha erken. Düzenli bi sancı değil ama regl olacakmışım gibi