Esin11 öksürük var mı bilmiyorum ama, bir tatlı kaşığı nişastaya biraz su koyup muhallebi kıvamına getirin, ılık ılık yiyin boğazı aşırı rahatlatıyor öksürüğü kesiyor içine bal falanda koyabilirsiniz. Bende bir haftadır gribim doktora gittim test bile yapıldı antibiyotik başladık mecburi bronşit dedi. Bu tarifle azalttı öksürüğü çok şükür sizede geçmiş olsun 🌸