Fatosh_ada Merhaba tecrübeli anneler size bir sorum olacak 17+3 olduk ama ben hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum sizce normal mi ?🙄
Nesossssss Fatosh_ada benim de ilk bebeğim🥰18. Haftada hissetmeye başladım. hatta ilk başlarda bebeğin hareketi olduğunu anlayamamıştım🙈
Birgul Fatosh_ada normal ben ilk 18 de hissetmiştim ama her gün aynı olmuyo 24-25 gibi daha net ve her gün hissediyordum. 28den sonra da daha güçlü olmaya başladı tekmeler ☺️