Hakbil Ogretmenanneyim hocam aynı durumdayız sizinle. Bende bu ay planlıyorum doğum Mayıs sonu denk geliyor
Hakbil Ogretmenanneyim benim bir düşüğüm oldu o yüzden bende beklemek istemiyorum :( aslında bekleyip eylülde 32. Hafta olacak şekilde yapılsa daha iyi izin için ama ne zaman olacağını Allah bilir her plan tutmuyor ki
anne_2 Hakbil öncesi sonraya aktarılabiliyor ama sonrası önceye aktarılamıyor hocam. Birde son 1ay kala siz ayrılmak istemeseniz bile mecburen izne. ayırıyorlar
raziye2709 Kizlar benim plansız oldu doğumum bu aralığın 24 ünde 37 haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum.Dogum iznim ile mart sonuna kadar izindeyim Nisan mayıs ve haziranın 17 sine kadar ki süreci sizce rapor alabilir miyim