Melll aynı sorun bende de çıktı geçen hafta ç.ba günü kontrolde bebeğin suyu fazla nstde de bebeğin kalp atışlarını hiç beğenmedim bu yüzden yatış yapacam ve nst takip yapılacak dedi doktorum 2 gün hastanede doğumhane de yattım 115lere düştü kızımın kalp atışı daha sonra açlık tokluk şekerime baktılar ilk gün tokluk 156 çıktı daha sonra 100lere indi ve taburcu oldum. Ve doktorum yatış yaptığı gün haftaya ç.baya yani bugün için doğumu başlatırız suni sancıyla su fazla olduğu için 40-41 haftayı beklemeyiz dedi. Akşam 5ten sonra muayene olacam bakalım ne diyecek 39+2yiz bugün