Benim de alışveriş bitti sayılır bebek için detarjan ve bezleri ve elektronik eşyalar kaldı ama kendime dair hiç bir şey almadim son haftalara virakmak çok istemedim ilk gebelik durumum nasıl olucak bilemedim şimdiden hemen yoruluyorum ve bel ağrılarım var en çok korktuğum şey de korona yada delta varyantı. İnşallah hepimiz sağlıcakla bu süreci tamamlariz