Baharer Merhaba bayanlar aranızda gebeyken covid aşısı olan varmı? Herhangi bir yan etkisini gördünüz mü ? Kaçıncı haftanızda yaptırdınız?
Gonul_enes Baharer mrb biontech oldum 27+4 32+4 de hicccc sikayetim olmadi cok sukur… suan 37+3 um digumum var cumaya ins
Hatice_buse123 Baharer merhaba doktoruma danıştım olabilirsin öneriyorum dedi ve 33 haftalık hamileyken oldum bi kaç gün kol ağrısı dışında hiçbi yan etkisini görmedim çok şükür
Azra4242 Merhaba bende 27 haftalık hamileyim ama asida çok kararsızım olsam mi olmasam mi bilemedim yan etkileri mesela bebeğe zararı olur mu doktorlar öneriyor ama sağlık ocağındaki ebeler önermiyor o yüzden bende çok karrsz kaldım sizce olsam mi bende
Beyzuska Azra4242 canım aynı durumu yasamisiz doktorum bana bıraktı kararı ama saglik ocagindaki ebe istemedi olmamı. Bende pek taraftar değildim zaten bekledim 28.haftamdayim bugun oldum kolum bile hafif sızlıyor hic aşı olmamis gibiyim. Biontech oldum ben. Asiyi yapan doktora tedirgin oluyorum diyince o da tek kurtulusumuz bu dedi hatta bana. Hepimiz için hayirlisi olsun insallah saglikla alalim kucaklarimiza bebislerimizi hepimiz🥰
Baharer Azra4242 bende kararsızım ve 27 haftalığım açıkçası korkuyorum birşey olur diye ama covid olmaktan da korkuyorum Allah sonumuzu hayır etsin 🤧