Ayın 16sında yaptım dogumu anca yazabiliyorum :) Bir gün önceden kendimi hazırladım bol bol motive ettim Allaha bocla dua ettim.. Güzel ve hayırlı geçsim diye :) aksamdan kendi çantamı hazırladım bebeğimin herşeyi hazırdı panik stres yapmamaya çalıştım dediğim gibi bolca dua ettim çok iyi geldi herşeyimle hazırdım.. Sabah 9 bucukta hastahanede idik odaya aldılar beni ilk damar yolu açıldı sonrasında ameliyat önlüğümü giydim 2 ebe geldi beni sedyeye aldılar.. Sedyede giderken cok agladım ☺️ Duygularım karmakarışıktı yavruma kavusucaktım cunku ilk oglum 7 yaşında yaşında 7 yıl sonra doguma gitmek beni cok heyecanlandırmıştı.. Neyse :) ameliyathaneye girdim dilimde hep inşirah suresi Allahım sen yardım et dedim hep anestesi uzmanı geldi belimden igneyi yaptı biraz oturarak beklettiler sonrasında yatabilirsin dedi doktorum aetık his tamamen gitmişti ayriyetten basımda 18 20 yaşlarda bi cocuk vardı moraş verdi hep bana Abla sakın stres yapma poziritif dusun ben senin basındayım sormak ıstedıkleri bana sor dedi sagolsun.. O sıra ameliyata baslamıslar ben dedim bebegım dogdumu Abla bebegını suan giydırıyorlar dedi hemen aglamadı :) sonra bi ses ortalık ver yansın nasık bagrıyor ben aglamaktan helak oldum sesini duyunca ':) hemen yanagıma degdırdıler yavrumu susuverdi :) MEVLANIN hikmeti idi anne kokusunu alınca sustu bende onun kokusunu alınca Dünyalar benim oldu… Bebegı goturduler o sıra doktorlar işlerini tamamladı bana sanki 10 dakikada olmuş gibi geldi herşey dikme işlemi 20 25 dakika surmuş eşim öyle söyledi hersey bana olup bitmiş gibi geldi Çok şükür Mevlaya tam 1 haftada ayaklandım günlük işlerimi çok rahatlıkla yapıyorum.. Stres Panik Yapmayın Bolca Dua Ve ALLAH’A Sığının sezeryan olacak olanlar İnanın Her şey ameliyathanede çok çabuk oluyor.. Bunları yazarken size yavrum uykuya daldı :) Hepinizi kucaklıyorum mevlam Hayırla saglıkla aldırsın kucaklarınıza Yavrularınızı 💕💕💕💕🤲