Erkek bebek bekliyoruz, eşimle ortak kararımız kayınbabamın ismini koymayı düşünüyoruz -Atilla. yanına da bir isim aradık ama bulamadık hep aynı isimler var. Ben anlamı güzel diye Benan olsun diyorum herkes kız ismi gibi duruyor diyor. Atilla Benan uyumlu mu ve erkek bebeğe koyulur mu sizce 👶🏻💙