Nghnyr Sağ göğsümün altında sanki kaburga batıyormuş gibi ağrım var. Özellikle sandalyeye oturduğumda çok artıyor veya ayakta kalınca. Daha 20. Haftamdayım. Ve beraberinde sırt ağrısı da var. Dayanamıyorum bazen. Ne yapmam lazm çözümü var mı?