Kilicc94 Esraali bizim de son 13 🥰 belirtileriniz var mı ? Benim doğru düzgün sancı çıkmadı bugün nst de sanki gelesi yok gibi henüz 😄
Esra_baki Bebekbaylar 9 ama glsn artk 🙈🙈🙈 30 Ağustos ewlilik yildonumum yarına gelsin diye bol hareketlydm bu gün aslında hep hareketliydim ama bu gün ayrı çaba sarf ettm ama tık yok zamanında sağlıcakla glsn artk 😊