Zagrozunannesi bende sabah gidicem doğuma... ben şuan yurtdışındayım sizde öğlen olurken ben suni sancı alcam 😊 benim 4 cm lik açılmam var, bi haftadır doktor eve yollamıştı sabah suni sancı vererek başlatcaklar normal doğumu, Allah’ımm benim ve tüm bebişlerine kavuşcak annelere yardım etsin nasıl bi ağrı bilemiyorum yaşayıp görcem artık 😬😬 toplam kaç saat suni sancıyı çektiniz? Ve o sırada hep yattınız mı yoksa açılma olsun diye yürüyüş falan yaptınız mı hastane odasında? Şöyle bi saat suni sancıyı çeksem sonra hemen açılma olsa doğursam Sağlıkla gelse paşam offf ne güzel olur ya 😀 meryam ana eli otunu bile getirdim taaa buralara 😀😀