gizemgulsun_sahin Merhaba doguma 1 ay kala gümüs kapak ve gögüs ucu kremi kullanmanın yararı oldugunu söylüyorlar. Kullanan arkadaslar varmi? Nasıl kullanıyorsunuz
SenaHifa gizemgulsun_sahin ben kapakları kullanmaya başladım öyle güzel nemlendiriyor ki anlatamam fayda edecek gibi 😊
gizemgulsun_sahin SenaHifa gün icinde kapağı koyup bırakıyo musunuz? Gögüs ucunuza krem sürüyomusunuz bende kullanmaya baslicam kafam karısti
SenaHifa gizemgulsun_sahin günde 1-2 saat koyuyorum. Her gün yatmadan karnımı nemlendirirken sarı kantaron yağıyla göğüs uçlarımı da nemlendiriyorum çok uzun süre nemli kalıyor o yüzden ekstra krem sürmüyorum kapaklar olan nemi hapsediyor. Önceden göğüs uçlarım çok acırdı atlet vs değince şimdi çok rahat