Gokhangurbet58 38+1’iz biz de. Ben henüz nişan nedir bilemiyorum. Aynı akıntı bende de oldu ama pembe, kahve ya da kırmızı değildi. Araştırdım azıcık da sümüksü, şeffaf gibi de olabilirmiş. Ama benimki büyük ihtimal normal akıntıydı. Yakında idrarımı bile nişan sayacağım sanırım. 🙈 Şeffaflık varsa nişan olabilir, ay hadi inşallah 🙃