Minikkkkkkk 35 te 2440 demişti doktor, benim erken doğum riskim var, 37 ye kadar doğurursan sıkıntı olabilir dedi, başı yerleşmiş, yani demek ki şu an doğmak için daha çok küçük, ben de kan ilacı ve magosit kullanıyorum, yürüme ilişkiye girme ayakta durma dedi doktor, yatarak iki hafta daha dayanabilirsin dedi.