Makskala benimde 13-14 haftamda kasıklarımda başlayıp midemde devam eden ağrılarım vardı. Gittikçe kötüleşmişti. Oturup ağladım yani. Doktorum böyle sancıların olabılecegını söyledi magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor genelde. Magnezyum kullandıgımdan beri kesildi ağrılarım. Doktoruna görün mutlaka.