Ogretmenim7 Hanımlar doğuma gittiğimizde bebeğimizi yanımıza koyduklarında kendi nevresimleri var mı küvezi için yoksa biz mi götürüyoruz (özel hastane)
ebru23 Ogretmenim7 vall ozeldede sadece bi ped gibi bisey oliyo istersen koy ben ince bir yatak yapmistim bide battaniyr koymustum bebegi ona yatirdik ozelde yapmisrim simdide yine o yatagi goturucem muslin sericem bebegi oyle yatiricam
Mehtap23 Ogretmenim7 bende görmedim nevresim falan🤔 yanımda bebek bakım örtüsü ve mislim örtü götürücem. Bakım örtüsünü alta müslimi üste örterim. Zaten nevresim olsada temas etsin istemem🤔 bebeğide battaniyeye sarıyoruz zaten temas sıfır 👍