Hanımlar 18+4 haftalık hamileyim gebelik başından beri hafif hafif diş ağrıları yaşıyordum ama bu hafta iki dişimde kırıklar oluşmaya başladı. Yaşayan oldu mu neyden kaynaklı oluyor bu. Diş ağrılarının sebebi demir hapı dedi sağlık ocağı doktorum ama bu kırıklar korkuyorum doğurana kadar ağzımda diş kalmayacak😁😁😁