dilek6 canım gaz oluşuyor o haftalarda hala öyleyim ben. İçin rahat etmicek senin benmde bu haftalars kahverengi akıntım oldu sadece iğne yaptı doktorum gönderdi. 11. Haftamda pembe lekelenmem oldu doktorum ağrın yoksa ve adet kanaması gibi bir kanaman yoksa telaşlanma dinlen bol su dedi. 12. Haftam adet kanaması gibi bir kanamam oldu doktorum hemen gel dedi. Baktı kanama alanı yok bebek iyi çok şükür iğne yaptı sadece dinlen bol su yine 😅 ilk haftalar yerleşme kanaması oluyor. Eğer ki akıntın koyu kırmızı ve ağrılı bir kanamaysa o zaman kesin doktora gitmen gerek. Şuan dinlen telaşlanma. Eğer geçmezse yarın bi acile gidersin için rahat eder. 😇