Kızlar bulaşık makinesinin içine taşınirken içine bulaşık makinesi toz deterjanı var ondan koymuştum ağzı bantlı oda taşırken dökülmüş alabildiğim kadarını aldım ama kalan kaldı bende bugün 3 4 bulaşık koyup az bişeyde pril koydum makineyi çalıştırdım tabi haliyle makinem iyice köpük oldu tasti neyse makineyi temizledim köpükten ama şimdi tuz ışığı ve acma kapama düğmesi yanıp sönüyor kapanmıyor aramızda yaşayan var mi