Şimdi güzel anneler size sorum şu bazı yerler de görüyorum ki hastane için olan 2 pijamanın biri doğumhaneye verilecek yazıyor. Yani Bebek için evet Doğum haneye kıyafet vereceğiz de yani doğumhane de kendimiz için de mi kıyafet vereceğiz 🧐 anlayamadım pek. O zaman şöyle de bi şey çıkıyor karşıma bizi doğumhanede giydiriyorlar mı 🤔