Merhaba, pek yazan olmuyor ama yine de şansımı denemek istedim. 36+6 yız. Dün akşamdan bu yana ara ara tarif etmekte zorlandığım bi ağrı yaşıyorum. Sanki vajina içinde bi acı ve idrar varmış hissi olup geçiyo. Bebek kanala mı indi acaba anlamadım. Bilgisi olan var mı?