CanimBebegim02 13+4 teyim biliyorum size belki saçma gelecek ama oturuken sanki göbeğimin altında bı hareketlenme var kasıklara doğru acaba bebekmi dedim ama hareketler ileriki haftalarda hissediliyormus ne bu??? Yada banami öyle geliyor 🙄
CanimBebegim02 teletabi sizin dediğinizde olabilir 😁 tuhaf bir histi bende bukadar erken olmaz ya dedim
annesi_ Çok erken canım ben 17 haftalıkken hissetmeye başladım ilk hamileliğim bide gaz çok farklı bebeğin vurması çok farklı hissetmeye başlayınca anlıcaksın ama 13 haftalık erken bence Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻